torstai 27. maaliskuuta 2014

Työniloa ja iloa työstä

Eilen minulla oli juhlapäivä, pääsin käymään työpaikalla! Viimeksi olen lähtenyt työpaikalta 15.1 sairaalaan ja sillä reissulla ollaan edelleen. Joten olihan se aika mukava päästä "tarkistamaan tilannetta". Töihinlähtö ei tosin sujunut ihan yhtä nopeasti kuin normaalisti, nykyisellä vauhdilla ehdin vasta ruokatunniksi paikalle :)

Oli mukava nähdä työkavereita ja olla hetken osana sitä porukkaa. Olin ajatellut, että käyn vain pikaisesti pyörähtämässä, mutta eihän sieltä malttanut yksinäisyyteen lähteä. Vähän oli kiva kokeilla myös työntekoa, mutta vain vähän. Tuntui, kuin ei olisi poissa ollutkaan, mitä nyt vähän salasanat oli hukassa, mutta sehän kuuluu asiaan.
Olen onnekas, kun minulla on mukava työ, josta pidän ja työpaikka johon on joka aamu mukava mennä.

Vaikka "omahoitajani" vitsaili työkavereilleni minua kyyditessään päivällä, että: "tulen hakemaan sitten perjantaina" niin tuli hän minut kuitenkin hakemaan töidensä jälkeen takaisin Keltaiseen taloon. Hyvä niin, koska olisi liian rankkaa työkavereille, jos joutuisivat minua passaamaan töidensä ohella, kun olen tässä olosuhteiden pakosta oppinut passuuttamaan :)

Yleensä jos olen töistä jäänyt lomalle tai muuten ollut pois työpisteestä, olen esittänyt vaatimattoman pyyntöni  että poissaollessani ette sitten puhu mitään mukavia, ettekä syö mitään hyvää kahvitunnilla! Nyt en raaskinut tätä toivetta heille esittää, he ovat ansainneet kaikki mukavat jutut ja maistuvat herkut, niin ihanaa porukkaa he ovat!




3 kommenttia:

  1. Annastiina kirjoitti (ja minä poistin vahingossa )
    Hyvä kun töissäkin välillä kävit, etteivät vallan unohdu, ;) Tuo sinun kukkajutska,,,,siitäpä tulikin mieleen, että mun mökit taitaakin olla ulkona kuivettuneiden, ruskettuneiden callunoiden seassa. Pitääpä pelastaa ne sisään. Kiitos vinkistä. ;)

    VastaaPoista
  2. Tämä yllä oleva kommentti on taas näitä minun ilman silmälaseja söhlittyjä, joita sitten sähköpostin puolelta kopioimalla pelastan! Anteeksi Annastiina taas. Seuraavasta kommentistasi, jonka poistan ilman silmälaseja saat jo yllätyksen :)

    VastaaPoista
  3. Voi olis niin ihana saada yllätys, ;( ...ihan odotan milloin taas söhläilet. ;)

    VastaaPoista